LSKM 221 klas 1
My eerste
indruk van die klas is positief, alhoewel die klas effens klein en beknop is,
het ek baie welkom en op my gemak gevoel. Dit was baie oulik dat almal hul name
en iets van hulself kon sê, veral toe ons uitvind iemand verjaar en ons kon
bydrae om haar dag spesiaal te maak deur vir haar te sing. Ek het met 'n swaar
gemoed klas toe gekom, dit is nogal 'n uitdaging om na 'n lekker vakansie weer
vroeg in die koue op te staan en betyds te wees vir klas, maar ek is glad nie
spyt ek was by klas nie dit was nogal pret.
Die aktiwiteit wat ons in die klas gedoen het, was aanvanklik bietjie "weird", maar tog het ek vinnig besef wat die doel van die aktiwiteit was, ek moet sê die "step" gedeelte was baie eenvoudig, maar die klap deel het my so effens deurmekaar gehad. Ek het iets baie waardevol agter gekom, dit is eenvoudiger om op die ritme te klap as mens dit gesien en gehoor het op dieselfde tyd, maar deur dit net te hoor maak dit bietjie meer ingewikkeld (ek het heel agter in die klas gestaan en kon nie mooi sien tot voor nie). Dit het my laat besef dat mens tydens die onderrig proses so veel as moontlik sintuie moet gebruik om die taak makliker te maak. Ek dink vir my as onderwyser is dit so belangrik om eendag die leerders in my klas te leer deur die meeste van hul sintuie by die onderrig proses te betrek en ook vir hulle te leer deur demonstrasies te gebruik. Ek voel dat 'n soortgelyke aktiwiteit in die Grondslagfase klaskamer al die leerders betrokke sal kry en dit vir hulle sal lekker wees om rond te beweeg, mens kan selfs 'n hele speletjie daarvan maak en sonder dat leerders agter kom ontwikkel en leer hulle sekere vaardighede aan soos konsentrasie en balans.
Die eerste klas was vir my lekker en na klas het ek sommer opgewonde gevoel oor die module. Ek hou baie van musiek en kan nie wag om die regte tegnieke en maniere te leer om dit eendag in my klaskamer te gebruik nie.
Geen opmerkings nie:
Plaas 'n opmerking