Saterdag 11 Augustus 2018

Week 1 van WIL


Graad 3 lewensvaardigheid les oor die watersiklus.
  
Aan die begin van die les het ek 'n vraag en antwoord sessie met die leerders gehou om uit te vind wat hulle van water weet.Ons het toe die belangrike aspekte van watergebruike hersien. Ek het oulike prente vir die leerders gewys.


 
















Daarna het ek vir hulle die watersiklus verduidelik met behulp van 'n Powerpoint aanbieding en hulle het 'n aktiwiteit voltooi, waar hulle die korrekte proses by die korrekte nommer moes pas op die prentjie.



Ek het op 'n oulike liedjie/ video afgekom op Youtube van die watersiklus, alhoewel dit in Engels is, dink ek dit is baie waardevol vir die leerders om ook die belangrike terme van die watersiklus in Engels te leer ken. Daar was ongelukkig nie tyd om die video vir hulle te speel nie, maar ek hoop om dit Maandag vir hulle te wys. My plan is dat die leerders moet opstaan, saamsing en dans. Ek weet hulle gaan baie daarvan hou en die hele watersiklus makliker kan onthou. Die ander bonus is natuurlik dat hulle Engelse woordeskat ook sommer uitgebrei gaan word. 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking